Cu aproximativ 100 de ani în urmă de la facerea acestui documentar oamenii au inventat şi au pus în mişcare primele vehicole cu motoare electrice, ca apoi prin 1920 să piardă aproape definitiv terenul în favoare celor cu aprindere internă. În 1996 automobilele electrice au prins din nou viaţă, graţie unui proiect guvernamental cu privire la noxele din atmosfera, al SUA de producţie în serie. El sa numit EV1 (Electric Vehicle 1) şi au fost fabricate de compania General Motors. Impactul şi afinitatea populaţie americane pentru această maşină a fost maxim, din cauza că avea multe avantaje : suficient de rapidă, ajungând la 100Km/h in 9 secunde; poluarea sonică şi a noxelor era zero în contrast cu smogul care deja afecta sănătatea multor oameni din California; se putea alimenta cu energie din propriul garaj sau la staţiile Peco mixte şi autonomia de 150Km parcurşi după o singura încărcare. Aceste maşini au fost închiriate pentru 250-400$ pe lună pentru o perioadă stabilită de producator, unde un Mel Gibson, un Tom Hanks, John Travolta, Robert Redford si alţi oameni au beneficiat de ele şi au facut suficientă reclamă ca în următorii 10 ani aceste maşini să fie retrase de General Motors, fără un motiv temeinic în ciuda protestelor vehemente şi nenumărate a beneficiarilor lor.
Who Killed the Electric Car? 2006 Online Subtitrat
Cu aproximativ 100 de ani în urmă de la facerea acestui documentar oamenii au inventat şi au pus în mişcare primele vehicole cu motoare electrice, ca apoi prin 1920 să piardă aproape definitiv terenul în favoare celor cu aprindere internă. În 1996 automobilele electrice au prins din nou viaţă, graţie unui proiect guvernamental cu privire la noxele din atmosfera, al SUA de producţie în serie. El sa numit EV1 (Electric Vehicle 1) şi au fost fabricate de compania General Motors. Impactul şi afinitatea populaţie americane pentru această maşină a fost maxim, din cauza că avea multe avantaje : suficient de rapidă, ajungând la 100Km/h in 9 secunde; poluarea sonică şi a noxelor era zero în contrast cu smogul care deja afecta sănătatea multor oameni din California; se putea alimenta cu energie din propriul garaj sau la staţiile Peco mixte şi autonomia de 150Km parcurşi după o singura încărcare. Aceste maşini au fost închiriate pentru 250-400$ pe lună pentru o perioadă stabilită de producator, unde un Mel Gibson, un Tom Hanks, John Travolta, Robert Redford si alţi oameni au beneficiat de ele şi au facut suficientă reclamă ca în următorii 10 ani aceste maşini să fie retrase de General Motors, fără un motiv temeinic în ciuda protestelor vehemente şi nenumărate a beneficiarilor lor.
Post a Comment